Dat was het dan. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Dat was het dan. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Dat was het dan.

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

18 Mei 2011 | Nederland, Apeldoorn

Tja. Daar zit je dan weer. In het "koude" Nederland. Helaas kon mijn laptop geen internetverbinding maken. Ik heb in de 10 dagen dat ik op Curaçao zat, dus geen verhalen en foto's kunnen plaatsen. Foto's komen, en een korte samenvatting vindt je hieronder:

Curaçao. Wat een geweldig eiland! Het weer, alle beesten en de super aardige bevolking maken het eiland voor mij, een eiland waar ik zeker nog eens terug wil komen. 10 dagen is veel te kort! We hebben koninginnendag in Willemstad gevierd. Wat een gezelligheid :D Allemaal Antilliaanse mensen met oranje shirtjes aan, geweldig!

Natuurlijk kun je niet terug in Nederland komen zonder met dolfijnen gezwommen te hebben. Nadat we een filmpje hadden gekeken en flippers hadden uitgezocht, mochten we zo'n 3 kwartier met de dolfijnen het water in. Elk groepje van 6 mensen kregen 2 dolfijnen. Wij hadden Caiyo en Roxette. 2 jonge pubers van 7 jaar. Het was echt een super ervaring en zeker een aanrader!

Verder zijn we vaker naar Willemstad geweest, hebben we een auto gehuurd om het eiland over te rijden, mooie plekken bekeken en natuurlijk veel op het strand gelegen en gezwommen.
Ons kamertje (van Mirt en mij) was op de begaande grond. 10 Meter van een van de barretjes af (L) en vanaf het barretje stond je met 5 meter op het strand. Echt leuk om ‘s morgens een sapje en ‘s middags drankjes te halen.

Ook de wilde dieren die er rondliepen vond ik echt leuk! Overal op het eiland lopen groene leguanen en allerlei andere hagedisjes. Ook waren er veel mooie vogeltjes, pelikanen en flamingo's!

Kortom... Het was het vliegen zeker waard! Ik heb genoten en ga zeker een keer terug! :)

Lisan

  • 06 Juni 2011 - 18:59

    Mam:

    Mag ik dan ook weer mee ? Beviel mij ook héél goed !

  • 08 Juni 2011 - 09:19

    Pap:

    Lisan, leuk die foto's. Ik krijg gelijk weer zin.!! Op naar de volgende vacantie, en daarna uiteraard je stage.

  • 17 Augustus 2011 - 07:30

    Loulou:

    ziet er goed uit! Zelfde vogeltjes als op Bonaire, en ook de leguanen lijken er verdacht veel op. Ik had trouwens van je ouders niet begrepen dat opa en oma ook mee waren, gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

Lisanne

Actief sinds 24 April 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 50677

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Nieuw-Zeeland

24 Februari 2012 - 03 April 2012

Stage in Zweden (2)

05 Februari 2012 - 22 Februari 2012

Geiten verlossen in Weesp

06 Januari 2012 - 11 Januari 2012

Weekje Noorwegen

27 December 2011 - 29 December 2011

Citytrip Londen, met Mirth!

01 September 2011 - 30 Oktober 2011

Stage in Zweden

01 Juni 2011 - 10 Juni 2011

Survivallen in Zweden

28 April 2011 - 07 Mei 2011

Curacao here I come!

Landen bezocht: