Weer veilig thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Weer veilig thuis - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Weer veilig thuis

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

01 November 2011 | Nederland, Apeldoorn

Zoooo!

Zondagmorgen afscheid genomen van alle lieve mensen! Kyona kwam nog even boven en we hebben samen mijn koffer verder ingepakt. Niet alles paste erin. Bea neemt een doos mee naar Hamburg en die haal ik binnenkort bij haar op. Ik ben iets eerder naar het busstation gebracht omdat Bea even langs Strömsund moest om een kleine beet te laten controleren. Het voordeel was dat ik niet in Lövberga op hoefde te stappen, maar ik in Strömsund de bus naar Östrsund genomen heb.

Om 13:15 was ik in Östersund en om 13:25 ging er een bus naar het vliegveld. Rond 13:45 kwam ik aan op het vliegveld in Östersund. Een kwartier later zat ik in het vliegtuig samen met alle andere passagiers. We zijn dus ook al om 14:00 de lucht in gegaan in plaats van 14:25! Haha.

Nou, om 15:05 landde ik op Stockholm Arlanda. Ik heb winkeltjes bekeken, dingetjes gekocht, gegeten en toen was het wachten-wachten-wachten. Om 19:45 ben ik naar de gate gelopen. Het vliegtuig zou om 20:30 de lucht in gaan, maar dat werd pas 21:00. Bow! Dat maakt het dan toch wel erg hoor, zolang wachten.

Maar, uiteindelijk veilig weer geland. Koffer gepakt (die redelijk snel kwam!) en doorgelopen. Pap, mam en Mirt stonden met een hele grote ballon en een roos op mij te wachten. Lief he!! Onderweg natuurlijk van alles verteld. Ik heb geen idee hoe laat we precies thuis waren, maar ik lag pas na 03:00 in mijn bed! Haha.

Zo. Het zit erop jongens! Mijn Zweden avontuur is nu echt geëindigd. Wat jammer. Het voelde zo goed dat ik daar makkelijk langer had kunnen blijven. Ik ga aankomende dagen kijken hoe mijn vakanties vallen en wanneer ik dus weer even terug kan. Het zou natuurlijk wel erg leuk zijn om ook met de honden te kunnen sleeën, doen waarvoor we ze getraind hebben!

Voor nu wil ik jullie allemaal graag bedanken voor alle lieve berichtjes afgelopen weken!! Ik heb al mijn verhalen met veel plezier geschreven en ben blij dat het ook met veel plezier gelezen is!

Dikke kus, Lisan

  • 02 November 2011 - 10:12

    Ilse:

    Hej Hej ( voor de laatste keer, Boeeeh :( )

    Blij dat je weer thuis bent, is wel weer errug gezellig hoor ! Terwijl ik dit schrijf zit je alweer op een congres in Kerkrade, Gaiapark !, m.a.w zó vervelend is het nou ook weer niet in Nederland ! Jij hebt een super stage gehad, en wij vonden het heel leuk om je te volgen, volgende keer weer, ben benieuwd waar de reis dan heen gaat...... Enne , dat wachten, wachten, wachten, hoort er nou eenmaal bij, maar valt niet mee als je bent zoals jij ! :D hhahahahha
    liefs, mam

  • 03 November 2011 - 11:29

    Gerard:

    Weet je:
    Dat ik het fijn vind dat je weer thuis bent.
    Dat jij daar anders over denkt.
    Dat ik genoten heb van jouw verhalen.
    Dat ik nu geniet van alle foto's.
    Dat ik nu weer vaak mijn auto kwijt ben.
    Dat ik nu weer links doof wordt. (jij zit links van mij)
    Dat ik uitkijk naar jouw volgend avontuur.
    Lisanne, blij dat je het zo leuk hebt gehad. En dat wij hebben kunnen meegenieten door jouw verhalen. Ik begrijp dat dit naar meer smaakt........
    Maar tussendoor ook wel weer naar school. Dan komen deze avonturen van zelf wel weer.
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 24 April 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 50761

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Nieuw-Zeeland

24 Februari 2012 - 03 April 2012

Stage in Zweden (2)

05 Februari 2012 - 22 Februari 2012

Geiten verlossen in Weesp

06 Januari 2012 - 11 Januari 2012

Weekje Noorwegen

27 December 2011 - 29 December 2011

Citytrip Londen, met Mirth!

01 September 2011 - 30 Oktober 2011

Stage in Zweden

01 Juni 2011 - 10 Juni 2011

Survivallen in Zweden

28 April 2011 - 07 Mei 2011

Curacao here I come!

Landen bezocht: