Maandag, vlotten bouwen, boogschieten... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Maandag, vlotten bouwen, boogschieten... - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Maandag, vlotten bouwen, boogschieten...

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 Juli 2011 | Zweden, Stockholm

Vandaag stond vlotten bouwen en en GPS-route op het programma. Helaas hoorde we van Thomas dat het kantoor vergeten was om de GPS-apparaten mee te geven. Geen GPS dus! Echt super jammer. Dat had ik toch echt wel leuk gevonden, zo door de natuur. Maar helaas. We gingen we vlotten bouwen. Nadat we rustig opgestaan waren en ontbeten hadden, kwam Elco ons helpen met alle spullen tevoorschijn te halen. We hadden de groep in 2e gesplitst. Marij, iris, Frank, Tessa en Jos tegen Niels, Marloes, Ilse, Sascha en ik. Het startsignaal was gegeven en we gingen met z’n alle flink aan het werk. De andere groep had het vlot als eerste klaar, dus het stond 1-0 voor hen. Maargoed, onze zelf bedachte knopen en gerotzooide palen gingen het vast wel houden! Het zat er echt totaal niet uit, maar het leek allemaal goed stevig. Toen we eenmaal in het water lagen begon wedstrijd nummer 2. Na flink gepeddeld en geschreeuwd te hebben waren wij als eerste weer aangekomen bij de stijger! Woehoe, 2-2! Ook met het uit elkaar halen waren wij het snelste, 2-3 = gewonnen :) Daar ging het natuurlijk niet om, als we maar plezier hadden.

We gingen nog even zwemmen en wat lunchen. Ergens eind van de middag mochten we boogschieten in plaats van de GPS-route. Helaas waren de pijlen en alles niet helemaal goed voor elkaar. Ook de afstand waarop we moesten schieten enzo klopte niet. Maar ach, het kon even niet anders.

‘S avonds gingen Jos, Marij en ik alvast het kampvuur aanmaken. We hadden een Pytt i panna besteld bij de kok van de camping. Het komt er op neer dat ze vroeger alle kliekjes aan het einde van de week in een pan deden, en dat op vrijdag opaten. Het waren aardappels met shoarma en paprika. Erg lekker!

Ook na het eten werd er weer gezwommen, al dan niet vrijwillig, hahaha!! Ik vond het toch echt wat te fris dus ben met Iris en Tessa bij het kampvuur blijven zitten. Toen ik lekker opgewarmd was heb ik snel een dik vest aan gedaan en ben ik weer het tentje ingekropen.