Zondag, vanaf het eiland weer terug kanoen - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Zondag, vanaf het eiland weer terug kanoen - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Zondag, vanaf het eiland weer terug kanoen

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 Juli 2011 | Zweden, Stockholm

We hadden afgesproken dat we rond een uurtje of 8 wakker zouden worden. Een aantal van de groep was al wat eerder wakker, en zat al gezellig bij de bivak te kletsen. Marij en ik sloten ons bij de groep en aten lekker een broodje mee. We hadden een grote pot met (echt!) overheerlijke jam gekocht. Uiteindelijk hebben we alle spulletjes opgeruimd, tenten weer afgebroken en zijn we rond 10 uur de kano’s weer ingegaan om weer terug te varen. De terugweg leek een stuk sneller te gaan. Binnen 2 uur waren we alweer bij Alcatraz aangekomen. We hebben de kano’s weer op de kanten gelegd en zijn nog even lekker gaan zwemmen. Zweden bestaat niet uit grond of zand, maar uit stenen. De kern van de aarde geeft de warmte door aan de stenen, die de warmte weer geleiden. Hierdoor is heeft het water een heerlijke temperatuur. Echt heel maf! Maar we konden er heerlijk in Zwemmen.