Dag Nederland - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Dag Nederland - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Dag Nederland

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

31 Augustus 2011 | Nederland, Apeldoorn

Nog een paar uurtjes en ik zit in het vliegtuig:)! Vandaag toch nog even snel wat dingetjes aangeschaft. Maar jeetje, wat is er nog weinig wintercollectie qua kleding! Ik heb gelukkig wel wat leuke vesten e.d. kunnen scoren, want vanmiddag rond half 2 was het om precies te zijn 9 graden in Järvsand. Okee, okee. Hier is het ook niet echt warm geweest, maar ik kon nog in een T-shirtje buiten lopen vanmiddag. Ook heb ik nog 2 zakjes versgebakken pepernoten gekocht, jazeker! pepernoten! Die geef ik morgen aan Richard, Claudia en kids. Toch wel iets leuks om mee te nemen vanuit Nederland!

Enja, daar zit je dan. Tijd om zo te gaan slapen, koffer is nog niet vol, maar aan de kilo's zit ik al zeker! Door alle werkbroeken, laarzen, kisten enz. zat ik al snel aan de 23 kilo. Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik erg weinig mee neem! Maar gelukkig kunnen we een deel ook met de post sturen, dus dat pakketje brengen we morgen weg. haha! Handig! Ook heb ik een nieuwe rugtas aangeschaft. Ik mag namelijk geen laptoptas of cameratas extra meenemen. Alles moet in 1 tas. Dusja, dat ging niet passen met de cameralenzen en laptop.

Dan, zou ik ook mijn vluchtgegevens hier even vermelden:

Amsterdam – Stockholm
10:25 Amsterdam -> 12:25 Stockholm (SK 05556)
Stockholm – Östersund
14:45 Stockholm -> 15:45 Östersund (SK 2064)

en het adres waar ik de komende 9 weken zit:
Siberian adventures
(t.a.v. Lisanne van de Mast)
Järvsand 360
833 95 Strömsund

Nou, dan ga ik nu nog even genieten van het grote en brede bed!

Ik zeg “god natt:D!”

  • 31 Augustus 2011 - 20:50

    Rachelle:

    nou lies!!

    HEEEL erg veel plezier in Zweden, geniet ervan, en maak maar lekker veel foto's ;)
    niet op het vliegveld verdwalen (wat bij ons het geval gaat worden)

    tot over ongeveer 10 weekjes!!!

    groetjessss :)

  • 01 September 2011 - 09:31

    Pillieee.:

    Hahaha heeeel veel plezier piesje! :D

  • 01 September 2011 - 13:08

    Ilse:

    Was zeker een drukke dag voor je, nog ff en dan heb je weer de rust en de mooie natuur van Zweden !
    Een dagje reizen, maar dan heb je ook wat :) zal ik maar zeggen !
    Terwijl ik dit typ begint jouw 2de vlucht als het goed is, ben benieuwd hoe laat je er vanavond bent,

    kussssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 24 April 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 50767

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Nieuw-Zeeland

24 Februari 2012 - 03 April 2012

Stage in Zweden (2)

05 Februari 2012 - 22 Februari 2012

Geiten verlossen in Weesp

06 Januari 2012 - 11 Januari 2012

Weekje Noorwegen

27 December 2011 - 29 December 2011

Citytrip Londen, met Mirth!

01 September 2011 - 30 Oktober 2011

Stage in Zweden

01 Juni 2011 - 10 Juni 2011

Survivallen in Zweden

28 April 2011 - 07 Mei 2011

Curacao here I come!

Landen bezocht: