Zondag, vrije dag. - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu Zondag, vrije dag. - Reisverslag uit Järvsand, Zweden van Lisanne Mast - WaarBenJij.nu

Zondag, vrije dag.

Door: Lisanne van de Mast

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

04 September 2011 | Zweden, Järvsand

Hei allemaal!

Oké, vandaag heb ik zeer weinig gedaan. Toch kon ik het niet laten om even mijn dag vandaag te typen. Ook vandaag ben ik wat langer in mijn bed blijven liggen, ondanks Sander aanbood dat ik hem vanmorgen wel mocht komen helpen, haha! Ik heb om 9 uur ontbeten en ben daarna weer met mijn boekje naar buiten gegaan. Ik begin al heel wat namen te kennen, en ook de honden die daarbij horen! Eigenlijk gaat het best wel snel. De honden die het uniekst zijn onthoud ik het beste.

Zo trof ik vanmorgen kennel 10 in de grootste speelweide. Kilat, Blacker en Preza. Deze 3 zijn nog wel makkelijk. Kilat mist een stukje oor, Blacker is mooi zwart en echt uniek en Preza is licht met een donkere vlek bij haar oor! Jeej, dat zijn er al 3. In de wiede daarnaast liep kennel 7. Quilaq, Bajkal, Polar en Odin. Quilaq heeft vlekken op haar zij, Bajkal mist een stukje oor, Polar is heel mooi wit en super actief, en dan Odin, een donkere hond met 2 verschillende kleuren ogen. Ook makkelijk zou je denken. Tot nu toe nog wel. Maar als we straks alle kennels weer gaan wisselen wordt het een ander verhaal. Met de trainingen komen er namelijk 10 honden van Sander (de buurman) bij. Dus dat worden nog meer namen leren.

Vanmiddag ben ik even met Belle en Beppies naar het meer gegaan. De gekken sprongen zo het water in! Ik kan jullie vertellen dat er hier een fris windje staat en iedereen is warme vesten/jassen loopt. Ik heb een erg leuke foto van Beppies kunnen maken, zou hem zo even uploaden. Ook van een aantal husky’s heb ik leuke foto’s kunnen maken.

Sander ging om 4 uur voeren. Ook al was het mijn vrije dag, toch wilde ik graag helpen! Samen hebben we rustig alle honden hun geweekte brokken gegeven. Ook de geitjes en rendieren hebben hun eten gehad. Nu zit ik lekker met de ouders van Richard en die van Claudia voor de kachel. Alle stoelen zijn bezet, ook 2 katten en Bella hebben allemaal een stoel veroverd, haha.

Ik ga even kijken of ik vanaf morgen elke dag wat typ, of dat ik wat dagen samen ga voegen. Het ligt er maar net aan wat er allemaal gebeurd is. Vanaf 26 September beginnen de trainingen, dus dan komen er wat meer boeiender verhalen.

Hej då!

  • 04 September 2011 - 19:23

    Gerard:

    Leuk om dit allemaal te lezen. Ook hoor ik veel via Mirthe van jullie msm gesprekken.
    Wij krijgen zo een goed beeld hoe het daar is. Via de foto's zie je precies hoe het er uitziet.
    Ik zie ook de keuken... Ben benieuwd naar je kookkunst. Knap dat je nu al veel namen van de honden kan onthouden. Nu je zelfs twee huishonden hebt zal je Babs wel niet zo missen.
    Blijf lekker typen en mooie foto's maken. Veel plezier as maandag.....dan begint de stage echt.

  • 04 September 2011 - 19:36

    Ilse:

    Hej Hej,
    Leuke foto's, die foto van die Beppies, die OREN ! ! ! Geweldige foto ! :)
    Succes hoor met je namenstudie,
    liefs, mam

  • 05 September 2011 - 18:43

    Oma En Opa:

    Hallo Lisanne.! Wij hebben alles gezien en gelezen. Hartstikke leuk en mooie foto,s Groetjes!!

  • 06 September 2011 - 16:06

    Mirhe:

    San!

    Ik had je verhaal al gelezen, maar vond het leuk om nog even te reageren. ;p
    Oh het lijkt me zo moeilijk al die namen!
    Het zou mij denk ik niet lukken ze allemaal te leren, maar je bent al een end op weg!
    En wat een leuke en mooie foto's! :D
    Ik mis je wel hoor! Maar gelukkig kan ik je elke dag spreken. ;)

    Dikkekus!

  • 07 September 2011 - 04:57

    Isabelle:

    Heeeiii!
    wat super om te lezen dat je aan het genieten bent!
    echt leuk!
    Geniet er nog van meid! en ik spreeek je snel!
    Kuss

  • 08 September 2011 - 12:50

    Issabel:

    Wat leuk om je zo te volgen.
    Leuk verhaal en mooie foto's.
    Je zult wel helemaal in je element zijn.
    Geniet er van.
    Groetjes uit Tilburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 24 April 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 50677

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 06 Juni 2014

Nieuw-Zeeland

24 Februari 2012 - 03 April 2012

Stage in Zweden (2)

05 Februari 2012 - 22 Februari 2012

Geiten verlossen in Weesp

06 Januari 2012 - 11 Januari 2012

Weekje Noorwegen

27 December 2011 - 29 December 2011

Citytrip Londen, met Mirth!

01 September 2011 - 30 Oktober 2011

Stage in Zweden

01 Juni 2011 - 10 Juni 2011

Survivallen in Zweden

28 April 2011 - 07 Mei 2011

Curacao here I come!

Landen bezocht: